loading...
طلسم ماه
نازنین بانو بازدید : 25 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (3)

اگر مایلید به کسی لب بدهید به نکات زیر توجه کنیدقلب

.

.

.

.

.

.

 خاک به سرم مگه مایلیدتعجب

بابا مملکت اسلامیه هانگران

میخواهید بهشت را با یک بوسه بفروشیدکلافه

نکن برادر من نکن خواهر من زشتهمشغول تلفن

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1392/12/11 و 19:27 دقیقه ارسال شده است

نچ نچ نچ....خجالت بكش بچهشکلکشکلک

این نظر توسط سحر در تاریخ 1392/11/04 و 20:58 دقیقه ارسال شده است

دوست من حتما برو به ادرس زیر

http://www.fesghele.ir/Forum

اونجا عضو بشو دور هم حال کنیم حتما بیا عضو شو معرفت داشته باش یکم اونجا فعالیت کن
جبران میکنم اگه معرفت به خرج بدی
اسم من اونجاsaharbanooاگه عضو شدی همونجا برام پیام خصوصی بده تا دوست با معرفتمو یادم بمونه و برات جبران کنم

این نظر توسط IiI S a E e D IiI در تاریخ 1392/11/03 و 9:21 دقیقه ارسال شده است


دمش گرم … باران را میگویم ؛ به شانه ام زد و گفت :
“خسته شدی ؟ امروز تو استراحت کن ، من به جات می بارم”


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من نازنین هستم .رشته تخصصیم والیباله و خیلی دوسش دارم. اسطوره والیبالمم امیر غفوره. و با خوندن هر پست جدید برام یه نظر بزارید تا با کمک شما این وبلاگ هر روز بهتر از دیروز بشه.... مر30
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدوم بهتره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 217
  • بازدید کلی : 5,189