loading...
طلسم ماه
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط tara در تاریخ 1393/01/04 و 17:22 دقیقه ارسال شده است

eide to ham mobarakkkkkkkkkشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
webeto up kon dggggggggggggggggشکلکشکلک
پاسخ : چشم...مرسی ک نظر گذاشتی..

این نظر توسط AHB در تاریخ 1393/01/03 و 6:47 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما وب مستر حرفه ای
من مدیر سایت پیج رنک 8 هستم
به خاطر استقبال بالای شما از ابزار های سایت ما ، گروه ما تصمیم به اجرای یک قرعه کشی برای شما وب سمتر های عزیز ایرانی کرده است.
خب جوایز در نظر گرفته شده:
ارسال روزانه چند هزار بازدید پاپ اپ به سایت یا وبلاگ شما
لینک 5 سایت یا وبلاگ در تمام صفحات سایت
برای شرکت در قرعه کشی شما باید کد داخل صفحه زیر را وارد صفحات سایتتون بکنید
این هم لینک صفحه برای کپی کد و اعلام نتایج:
http://pr8.ir/irani/index.html
امیدوارم سایتت جزء برندگان سایت ما باشه
اگر سایتی داری که بازدید روزانه ات بالای 200 ای پی است هم از لینک زیر دیدن کن:
http://pr8.ir/fa/tabadol.php
سریعترین آپلود سنتر رایگان ایران:
http://up.pr8.ir/
یا علی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من نازنین هستم .رشته تخصصیم والیباله و خیلی دوسش دارم. اسطوره والیبالمم امیر غفوره. و با خوندن هر پست جدید برام یه نظر بزارید تا با کمک شما این وبلاگ هر روز بهتر از دیروز بشه.... مر30
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدوم بهتره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 123
  • بازدید کلی : 5,095