loading...
طلسم ماه
نازنین بانو بازدید : 45 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (1)

آن گاه     

 

که دلتنگی می رسد از راه

نمی دانم :  از کیست  تقصیر 

از آن که  می نامندش تقدیر

یا پذیرا شدن  اندیشه

به  ناچار های بود و    هست

آنزمان  که می شکند فریاد 

دل ست که  می رسد به داد

می آید با قلم هفت رنگ در دست

سرخ ، زرد ، کبود

سایه نبود و  سبز  بود

به زندگی رنگ می زند

می دمد در نای عشق

تا نمیرد شادی

شاد آهنگ می زند

نقش تو می بیند  در  حریر ابر  خیال 

می پرد  و مرا می برد

تا پرواز  هزار  سپید گشوده بال 

به دادم می رسد  هر از گاه

که نخواند  کسی  اندوهم از نگاه

آن زمان که  بر ساز  لحظه ها 

زخمه ی پریشانی  می زند   دستم

زمزمه می کند دل  : اندوه چرا !

هنوز او   هست  و من هستم


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ♥saharbano♥ در تاریخ 1392/10/24 و 13:19 دقیقه ارسال شده است

نازی جون اگه هستی بیا وبم ok
پاسخ : bashe asisam


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من نازنین هستم .رشته تخصصیم والیباله و خیلی دوسش دارم. اسطوره والیبالمم امیر غفوره. و با خوندن هر پست جدید برام یه نظر بزارید تا با کمک شما این وبلاگ هر روز بهتر از دیروز بشه.... مر30
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدوم بهتره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 158
  • بازدید سال : 275
  • بازدید کلی : 5,247