loading...
طلسم ماه
نازنین بانو بازدید : 24 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (3)

من امروز اینجا با یه کوله ای از انگیزه برای ساختن یه دنیای جدیدو متفاوت برای تمامی دوستانم با افتخار پشت این کی بورد نشستم . و امید وارم این دنیا یه دنیایی بسیار جذاب باشه تا شما هم درست عین خودم فقط دور محور زندگی نچرخیم .

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تبادل لينک هوشمند در تاریخ 1392/10/23 و 14:00 دقیقه ارسال شده است

سلام
با تبادل ل?نک هوشمند م?توان?د رتبه ? وبلاگتونو ارتقا بد?د. و بازد?دکنندتون ب?شتر بشه . با ا?ن منظور ما س?ستم? برا? تبادل ل?نک هوشمند برا? سا?تمون طراح? کرد?م و با همه ? سا?ت ها و وبلاگها بصورت اتومات?ک تبادل انجام م?ده.
به ا?ن آدرس بر?د و وبلاگتونو ثبت کن?د http://links.salimshop.ir
اگر سوال? داشت?د م?تون?د از ما بپرس?د:salimshop5600@yahoo.com
پاسخ : شما

این نظر توسط anna در تاریخ 1392/10/12 و 11:21 دقیقه ارسال شده است

وبلاگ خوبی داری ............................ شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : فدااااااات

این نظر توسط Bi MoOm در تاریخ 1392/07/29 و 13:21 دقیقه ارسال شده است

سلام دوسم
وبلاگ زیبایی داری
سپاس !
شکلک
پاسخ : قربان شما


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من نازنین هستم .رشته تخصصیم والیباله و خیلی دوسش دارم. اسطوره والیبالمم امیر غفوره. و با خوندن هر پست جدید برام یه نظر بزارید تا با کمک شما این وبلاگ هر روز بهتر از دیروز بشه.... مر30
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدوم بهتره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 222
  • بازدید کلی : 5,194